četrtek, 29. januar 2015

Domači otroški proseni piškoti

Ker naša frajla zadnje čase nekaj stavka pri hranjenju, mi je ostala kuhana prosena kaša. Res mi jo je bilo škoda vreči stran, zato sem iz nje naredila piškote po trenutnem navdihu. 

Proseni kaši sem dodala malo cimeta, za okus, rumenjak, ki je vse povezal, malo ovsenih kosmičev, ker je bila masa preredka, in pretlačeno banano. Količin ne morem napisati, ker sem jih dodala toliko, da je bila masa ravno pravšnja - bila je podobne gostote kot testo za biskvit.
Odločila sem se za rumenjak, ker ga sicer Ema ne poje veliko, pa bi ga morala, beljaka pa naj še ne bi, saj še ni stara leto dni.

Z žličko sem zajemala maso in jo na pekaču oblikovala v krogce. Pekla sem jih približno 15 minut na 150 °C. Ohlajeni so postali mehki in upogljivi. Ema jih je jedla kar tako, poleg sadja, ali pa sem ji jih nadrobila v kašico.

domači proseni piškoti za otroke

2 komentarja:

  1. Tole pa je za poskusit, njam! ;)

    OdgovoriIzbriši
  2. Hvala, so bili tudi meni kar ok, čeprav bi zase tole raje pretvorila v kakšen narastek. :)

    OdgovoriIzbriši

Ti je všeč moj blog ali imaš kakšen predlog? Prosim, piši mi ;)
Do you like my posts or you have a suggestion? Please, write to me ;)