torek, 15. september 2015

Rumeno-vijolična poroka


Ta-da, pa sta se poročila! K in D, za katera sem poročno dekoracijo pripravljala več kot leto dni, sta preteklo soboto postala mož in žena. Priprav je bilo veliko, idej ogromno, pričakovanj nemalo. Z bodočo nevesto sva bili ves čas na vezi za izmenjavo želja, mnenj in prebliskov, ki so bili tudi slikovno podprti, saj slika res pove več kot tisoč besed. 

Ko sva uskladili njene želje z mojimi predlogi, nasveti in zmožnostmi, sem se lotila dela. Nabavila sem material, izdelala podrobnejše skice (nekatere le v glavi, druge na papirju), nato pa rezala, šivala, lepila, sestavljala, zavezovala, pritrjevala, odstranjevala in spreminjala, dokler nisem bila z izdelki zadovoljna in sem jih pokazala nevesti. Izdelala sem nevestin poročni šopek, ženinov naprsni šopek, naprsne šopke za svate, tulce za riž (oz. pšenico), napis za avto, poročne smerokaze, aranžma za mizo na civilni poroki in foto kotiček. Okrasila sem cerkev in dvorano, kjer je potekalo poročno slavje.


Nevestin poročni šopek iz blaga, ki ga bo lahko shranila, da jo bo vse življenje spominjal na njen najlepši dan.


Rožice, rožice, rožice. :) Polovica naprsnih šopkov je bila rumena, druga pa vijolična.


Za deklice sem namesto naprsnih šopkov izdelala špangice, pričama poročni zapestnici, ženinu pa poseben naprsni šopek.


Poročni smerokazi in napis za avto. Saj ni treba, da je vedno "just married", kajne? :)


Tulci za riž. No, tokrat je bila pšenica. Super, ane? :)



Okrasitev cerkve.



Okrasitev oltarja in stolov za ženina in nevesto.


Mizo mladoporočencev in prič je krasil napis GOSPOD & GOSPA. S stropa dvorane so viseli pompomi.


Osrednji aranžma na mizah svatov je bil sestavljen iz odsevne okrogle podlage, narobe obrnjenih kozarcev in rožic iz blaga.



Rožice so krasile tudi tablo s sedežnim redom.


Medtem ko mladoporočenca odideta na poročno fotografiranje, je svatom pogosto dolgčas ali pa jim vsaj čas ne mineva tako hitro kot ženinu in nevesti. Ponavadi se "odmor" zapolni s prigrizki, napitki, pogovorom, kar pa včasih ne zadošča za zapolnitev vsega časa, ki ga preživijo brez glavnih akterjev tistega dne. Prav zato sem pripravila foto kotiček, kjer so svatje lahko izbirali med različnimi pripomočki (od očal, brk, srčkov, kravat in metuljčkov do napisov in okvirjev), naredili smešne poze in izraze in jih ovekovečili.

Komaj čakam, da mi še nevesta pošlje kakšno fotografijo in pa predvsem pove, kako je sploh bilo!

Tole pa je SMS, ki sem ga od nje prejela dan po poroki:
"Deja, rada bi se ti zahvalila, da si moj dan najlepših sanj naredila še lepšega. Cerkev je bila fenomenalna, dvorana pa še boljša. :) Rožice so bile na vsakem koraku, ko si hodil po dvorani. :) Res hvala ti še enkrat. Bila sem najsrečnejša nevesta. :)

Ko prebereš tak SMS, veš, zakaj delaš to, kar delaš. Hvala tebi, Klara, za zaupanje in še enkrat čestitam za poroko!

Ni komentarjev:

Objavite komentar

Ti je všeč moj blog ali imaš kakšen predlog? Prosim, piši mi ;)
Do you like my posts or you have a suggestion? Please, write to me ;)