četrtek, 3. september 2015

Špinačni zmešanek s sadjem

 Vsako leto na vrtu posejem tudi blitvo in zrastejo ogromni pahljačasti listi, ki zasedejo velik del grede. Prav zaradi velikosti listov imam raje blitvo kot špinačo, saj imam z njo precej manj dela. Letos pa ni iz zemlje pokukal niti en blitvin list! Po drugi strani pa se je mami na njenem vrtu špinača zasejala kar sama in prav lepo pognala. 
Nekoč sem poslušala neko radijsko oddajo, kjer je gospa (ne spomnim se, ali je bila vrtnarka ali kaj) povedala nekaj, kar mi je dalo misliti. Rekla je, da nam vrt in naša okolica, torej bližnji gozd, travnik sami povejo, kaj naše telo rabi in česa ne. Tistega, kar imamo na vrtu veliko, tudi potrebujemo več, tistega, česar nimamo v bližnji okolici, pa naše telo ne rabi. Zanimivo, kajne? Ste kdaj opazovali, česa ni v izobilju in kaj vam ponuja vaš vrt? Ste se kdaj vprašali, zakaj je tako, ali ste pri prijateljih in sorodnikih prosili za tisto, česar niste imeli? Kaj pa tista sadje ali zelenjava, ki sta bogato obrodila, ste ju podarili?

Jaz sem z veseljem sprejela nekaj špinače (ja, tudi ta je dobra, če ni velikih listov blitve :)) in iz nje za naju z Emo pripravila zajtrk, nekaj pa je bomo pozimi pojedli poleg pire krompirja in mesa.




ŠPINAČNI ZMEŠANČEK S SADJEM (jesta mamica in dojenček)
Sestavine:
1 bela breskev
1 banana
pest listov špinače
1 noževa konica cimeta
½ žličke medu
2 žlici kisle smetane

Liste špinače dobro operemo.
V mešalnik damo koščke banane in oprane (ter olupljene) bele breskve.
Dodamo špinačo in vse skupaj premešamo.
Nadevamo v kozarca.
V skledici zmešamo kislo smetano in cimet. V vsak kozarec damo 1 žlico te mešanice.
Prelijemo še z medom in ponudimo.


Dober tek!

Ni komentarjev:

Objavite komentar

Ti je všeč moj blog ali imaš kakšen predlog? Prosim, piši mi ;)
Do you like my posts or you have a suggestion? Please, write to me ;)