petek, 24. julij 2015

Preprosto glasbilo iz elastik


Ema se zelo rada igra s posodico elastik, v katero jih zlaga, pokrije, odkrije, da ven ali kar strese vse naenkrat ... Dobila sem idejo, da bi iz njih lahko hitro naredili nekakšno preprosto glasbilo. Našla sem plastično posodico in nanjo napela nekaj elastik. Pokazala sem ji, kako lahko brenka na novonastali glasbeni inštrument. Početje ji je bilo zanimivo - opazovala me je in poslušala mojo razlago in opisovanje, kaj delam. Poskusila tudi sama, a zvoka ni uspela izvabiti. Raje je nanj zlagala elastike, ki so ji padle tudi notri. Potem se jih je trudila dobiti ven. No, na koncu je le dojela, kako mora premikati te svoje male prstke, da bo dosegla, kar želi - da bo brenkalo oddajalo zvok.








Ni komentarjev:

Objavite komentar

Ti je všeč moj blog ali imaš kakšen predlog? Prosim, piši mi ;)
Do you like my posts or you have a suggestion? Please, write to me ;)