petek, 31. julij 2015

Mlečni zdrob s travniškimi jagodami

Ema pravi, da ga ni čez sveže nabrane sadeže. Obožuje jagode, maline, robide, borovnice, ribez. In bolj je kislo, bolje je. :)
Kadar sva šli na sprehod, sva s seboj vzeli dva lončka: v enega sem nabirala jagode, drugega pa je držala Ema in sproti hrustala rdeče kroglice. Le kadar je bila bera tako bogata, da ni uspela vseh pojesti sproti, sem ji lahko še doma pripravila kakšen obrok iz njih.



V vrelo mleko zakuhamo pšenični zdrob in ga malo ohladimo.
Damo ga v kozarec.
Čez potresemo oprane travniške jagode.

Namigi:
Jagode lahko otroku ponudimo samostojno, da jih bo lahko nosil v usta in tako vadil fino motoriko.
Malčku lahko ponudimo žlico, s katero naj sam skuša zajeti zdrob in z njo zadeti cilj - usta. Zdrob je primerna hrana za "vadbo", saj se dobro drži žlice.
Zdrobu lahko dodamo malo cimeta ali kakava, pri tem pa pazimo, da okus ne prevlada nad jagodami.



Ni komentarjev:

Objavite komentar

Ti je všeč moj blog ali imaš kakšen predlog? Prosim, piši mi ;)
Do you like my posts or you have a suggestion? Please, write to me ;)