nedelja, 26. julij 2015

Mlečni riž z banano in borovničevo marmelado

Nisem ljubiteljica mlečnega riža, zato priznam, da ga tudi Emi ne skuham pogosto. Včasih se le spomnim, da ga že dolgo ni jedla in takrat ji ga rada pripravim s sadjem. Imam še pol kozarčka lanske borovničeve marmelade, ki jo vsako leto skuha mama Milka, ko mami in ati nabereta borovnice. V mlečni riž sem dodala banano in malo borovničeve marmelade za dodaten slasten okus in osupljiv marmorni barvni vzorec, ki je nastal v kozarčku, kamor sem ji postregla jed (saj sva jo vzeli s seboj na sprehod), in se je sproti spreminjal.


Sestavine:
1/2 skodelice riža
1 ½ skodelice vode ali mleka*
1 banana
1 jedilna žlica borovničeve marmelade*

V kozico vlijemo vodo ali mleko in ko zavre, vanjo vsujemo splaknjen riž.
Znižamo temperaturo in občasno pomešamo.
Če smo riž kuhali v vodi, mu, ko je kuhan in malo ohlajen, dodamo materino ali adaptirano mleko.
Riž nadevamo v skledico.
Čez nadevamo z vilicami pretlačeno banano in borovničevo marmelado.

*Za dojenčke, ki še ne uživajo kravjega mleka, uporabimo materino ali adaptirano mleko. V tem primeru riž skuhamo na vodi in šele, ko je malo ohlajen, dodamo mleko, da se ohrani čim več koristnih snovi v njem.
*Uporabila sem borovničevo marmelado mame Milke. Če borovničeve marmelade nimamo, lahko pokuhamo žlico borovnic in ščepec sladkorja ali pa dodamo kar sveže borovnice. Lahko dodamo tudi drugo sadje ali marmelado.


Ni komentarjev:

Objavite komentar

Ti je všeč moj blog ali imaš kakšen predlog? Prosim, piši mi ;)
Do you like my posts or you have a suggestion? Please, write to me ;)