sreda, 8. julij 2015

Poletna juha iz zelenjave z vrta


 Na vrtu je že zraslo kar nekaj zelenjave in kaj je boljšega kot sveže nabran pridelek, spremenjen v slastno kosilo? Tokrat sem skuhala okusno poletno juhico, saj se stanovanje čez dan tako segreje, da do kosila še gre, potem se pa kuhamo in samo čakamo večer, ki pa te dni niti ne prinese ohladitve. 

Vso zelenjavo sem narezala vnaprej in šele nato vklopila štedilnik, da je deloval res le toliko časa, kot je bilo neizogibno. Tale juhica je bila prav okusna. Obogatena z bučnim oljem in kislo smetano je v ustih šele po nekaj sekundah razvila svoj pravi okus.


POLETNA JUHA IZ ZELENJAVE Z VRTA (jesta mamica in dojenček)

Sestavine:
1 čž masla
2 stroka česna
½ koromača
½ bučke
10 stročjih fižolov
2 krompirja
1 pest riža
vejica peteršilja
1 jž kisle smetane
1 čž bučnega olja
(sol)

Zelenjavo očistimo in narežemo: koromač na tanke trakove, fižol na manjše koščke, krompir in bučko na kocke.
V posodi stopimo maslo, dodamo strta stroka česna in počakamo, da zadiši in rahlo začne rumeneti.
Dodamo zelenjavo, riž in sesekljan peteršilj. 5 minut pražimo na srednji temperaturi, potem dodamo toliko vode, da pokrije sestavine. Solimo po občutku, za mlajše dojenčke pa sploh ne.
Povišamo temperaturo do vretja, nato jo znižamo in pokrito kuhamo do mehkega (približno 15 minut).
Juhi dodamo kislo smetano in bučno olje za okus. 

Uporabila sem bel riž za rižote. Lahko dodamo tudi drugo vrsto riža, a moramo biti pozorni na čas kuhanja. Riž, ki se kuha dlje kot ostale sestavine te juhe, skuhamo vnaprej in ga na koncu vmešam v juho in še malo pokuhamo skupaj z ostalimi sestavinami.

Kaj pa vi kuhate v teh vročih dneh, da je kosilo čimhitreje pripravljeno?

Ni komentarjev:

Objavite komentar

Ti je všeč moj blog ali imaš kakšen predlog? Prosim, piši mi ;)
Do you like my posts or you have a suggestion? Please, write to me ;)