sobota, 25. julij 2015

Korenčkova juha z rižem

Vsako leto sem se veselila, koliko korenja bom pridelala. Ko so semena začela poganjati, je vse skupaj zgledalo prav obetavno. Na koncu sem iz zemlje lahko potegnila le ogromno majhnih korenčkov.
Tašča je sicer omenjala neko "prepipavanje",  a nisem točno vedela, kaj to pomeni oz. nisem upala preveč korenčkov, ki so komaj začeli poganjati, preprosto kar izpuliti in vreči v graben. In tako je ona imela vsako leto res lepo bero zavidljivo velikega in lepega korenja, pred katerim se je moj lahko samo skril.
Letos sem se dobesedno prisilila, da sem res veliko korenčkov populila, torej prepipala, in vidim, da se je upoštevanje njenega nasveta obrestovalo. Iz prsti sem namreč že potegnila nekaj oranžnih lepotcev, ki so končali v odličnih kosilih. Eden izmed njih je bila tale juha.


Sestavine:
1 čajna žlička kokosove masti
1 čebula
1 strok česna
3 kosi korenja
2 kosa krompirja
1 pest riža
ščep majarona
ščep kopra
ščep sladke paprike

Krompir in korenje olupimo in narežemo na kocke oz. kolobarčke.
V posodi stopimo kokosovo mast in dodamo sesekljano čebulo. Med praženjem občasno premešamo.
Ko čebula postekleni, dodamo strt strok česna.
Pražimo par minutk in dodamo krompir in korenje.
Zalijemo s toliko vode, da je zelenjava pokrita, nato pa dolijemo še 1 dl vode.
Ko juha začne vreti, dodamo opran riž in začimbe.
Pokrito kuhamo 15 minut, poskusimo, če sta zelenjava in riž primerno mehka in odstavimo z ognja.
Nekaj zajemalk juhe damo v blender, pretlačimo in vlijemo nazaj v posodo z juho.
Ponudimo.
Za dojenčke, mlajše od 11 mesecev, juho pripravimo brez praženja: posodo pokrijemo in namesto praženja sestavine dušimo.
Juhice je dovolj vsaj še za mamico, če ne tudi atija.

Dober tek!

Ni komentarjev:

Objavite komentar

Ti je všeč moj blog ali imaš kakšen predlog? Prosim, piši mi ;)
Do you like my posts or you have a suggestion? Please, write to me ;)