sreda, 16. marec 2016

Prvi poskus rezanja sadja

 Že nekaj časa nazaj sem na blogu Žogice in kravate zasledila objavo, kjer malček reže banano s posebnim valovitim nožkom. Tako sem imela ves čas nekje v ozadju svojih misli ta nožek, pa da ga moram enkrat kupiti itd. Ema je za novoletno darilo dobila tudi leseno hrano in jedilni pribor, ki vsebuje tudi nožek. In zadnjič sem dobila idejo, da bi mogoče lahko s tem nožkom nadomestila valoviti nožek. Tako sva poskusili rezati banano, ker je precej mehko sadje, res pa je, da je spolzka in ji je kar drsela med prsti, ko jo je lovila po mizi. Nožek se ni izkazal za najboljšo rešitev, saj je rezilo predebelo in upognjeno, zato je po banani kar zdrselo. Bo res treba še naprej razmišljati o tistem nožku ali neki alternativi temu. Ali pa bova skupaj poskusili z nožem za mazanje, ki ni oster, ima pa tanko rezilo. Je bilo pa vseeno zanimivo početje, čeprav na koncu banane sploh ni hotela pojesti. Sva jo prihranili za naslednji dan in pripravili mešano sadje z domačimi kosmiči. :)

Dobro, da ji nisem olupila cele banane, saj jo je tako lažje držala.

Nožek je obrnila na glavo, da je bilo rezilo ravno, a je bilo še vseeno predebelo in zato ni učinkovalo.

Nekaj koščkov ji je le uspelo narezati. :)

Zajtrk z domačimi kosmiči - recept tukaj.

Ni komentarjev:

Objavite komentar

Ti je všeč moj blog ali imaš kakšen predlog? Prosim, piši mi ;)
Do you like my posts or you have a suggestion? Please, write to me ;)