torek, 7. marec 2017

Misija: reševanje živali iz ledenega oklepa


To je bila res prava misija! K sreči ne misija nemogoče! :) Zdelo se mi je, da bo moji Emi ta izziv všeč in izkoristila sem ga za učenje o ledu.

Najprej sem v plastično posodo nalila malo vode in vanjo dala dve plastični živalici iz njenega kompleta živali. To sem postavila v zamrzovalnik za kakšno uro. Potem sem dolila nekaj vode, čisto malo, saj je led v stiku z njo začel pokati in enkrat mi je celo priplaval na vrh. :) Malo sem morala poskušati, da mi je potem uspelo vkleniti noge živali v objem ledu. Tako sem postopno dolivala vodo in dodala še več živali, skupaj sem jih uporabila 5 ali 6.

Ko je bila vsa voda spremenjena v led in vse živali skrite v njem, sem Emi ponudila to čudežno zadevo, ki ji je na obraz priklicala nasmeh in navdušenje.



Najprej je morala ugotoviti, kako kepo ledu sploh dobiti iz posode. Z nekaj namigi ji je uspelo tako, da je nanj polivala vodo. Medtem so se pokazali prvi obrisi živali, nekatere pa so celo pokukale ven.

Vse je bilo treba seveda dokumentirati in če je slikala mami, bo tudi ona. :D

 
Reševanja živali, ujetih v led, se je najprej lotila nežno, počasi, previdno. A na lep način tukaj ni šlo, zato je posegla po bolj drastičnih ukrepih - kladivu! :) Razbijanja se je hitro navadila in pogumno je tolkla po ledu ter sproti odkrivala, kaj je sploh skrito v ledu ter kako lahko pomaga živalim, da se rešijo.





Spodbudila sem jo, da preizkusi še kakšen drug način. Ponudila sem ji sol in pogovor navezala na sol, ki jo pozimi uporabljamo za posipanje cest.



Sol je počasi razžirala led, prepočasi za najino misijo. :) Sva pa s tipanjem raziskovali razliko med gladkim ledom in hrapavo površino ledu, ki ga je že razjedla sol.

Nekaj ledu je lahko odstranila kar z rokami.


Spodbudila pa sem jo tudi, da je skušala led stopiti, zato je nanj polivala toplo vodo. Aja, vmes sva pa vanj pihali še s fenom! :)


Misija je uspela in vse živali so bile na koncu rešene iz ledenega oklepa! Tole je definitivno aktivnost, ki jo bom poleti pripravila Emi in njenima bratrancu in sestrični, da bodo z združenimi močmi ugotovili, kako iz ledu dobiti tisto, kar se je ujelo vanj. ;)

Ni komentarjev:

Objavite komentar

Ti je všeč moj blog ali imaš kakšen predlog? Prosim, piši mi ;)
Do you like my posts or you have a suggestion? Please, write to me ;)