nedelja, 12. marec 2017

Imate raje pozornost le ob določenih dnevih ali vse leto?

Pozornost nam godi, kadarkoli in čim večkrat in na začetku zveze smo jo tako pogosto tudi deležne. Ko tečejo dnevi, tedni, meseci in leta pa smo včasih vesele že, če se naš dragi spomni na naš rojstni dan, ane? :)

Ob valentinovem in dnevu žena sem razmišljala prav o tem. O pozornosti, ki smo jo ženske deležne, ki si jo želimo in ki jo nemara celo pričakujemo. Obenem smo tudi me tiste, ki jo lahko ali naj bi jo poklonile nazaj (ali vnaprej :)).

Zelo veliko mi pomenijo že čisto vsakdanje malenkosti, vsakdanja moževa pozornost. Ko gre od doma, pričakujem, da si dava poljubček in si, ko gre kdo na kakšen pregled, sestanek, pomemben opravek … zaželiva vso srečo.

Zadnjič pa mi mož ni dal ljubčka, ko je odšel od doma in to za več dni. Res je, da je zamujal in da sem jaz še dremala, a vseeno ga vedno dobim in mu ga tudi vrnem. Bila sem slabe volje in tečna, potem pa sem se spomnila na zgodbo, ki sem jo prebrala tukaj. Govori o tem, kako je učitelj učencem dal test in ko so obrnili list, na katerem so pričakovali vprašanja, so zagledali le črno piko na belem papirju. Naročil jim je, naj pišejo. Prav vsi so pisali o tisti piki na sredi lista. Želel je, da bi spoznali, da se tudi v življenju osredotočamo na tisto eno črno piko sredi beline, na eno slabo stvar sredi morja dobrih. Če dobro premislimo, je res tako, ane?

In tako sem tudi sama načrtno preusmerila misli iz tiste ene stvari, ki je mož ni naredil, na vse tiste, ki  jih je. Glede na to, da je moj mož zlat, mi ni bilo težko hitro najti kar nekaj stvari za na ta seznam.

In katere so te stvari bile?
- ponoči večkrat on vstane, ko hčerka joka in želi k nama v posteljo in jo gre iskat,
- ker naša deklica spi kot helikopter (beri: me brca celo noč), je pripravljen spati na sredini in ji nastaviti svoj hrbet, :)
- glede vzgoje se res dopolnjujeva in si stojiva ob strani, veliko se pogovarjava in lahko mu zaupam, ko me kaj tare, na kateremkoli področju,
- ko sem skoraj pozabila na potek registracije avta, mi je vse uredil v zadnjem hipu,
- ko se je izkazalo, da zavore na avtu ne delajo, kot bi morale, je poskrbel za nove dele in cel dan preležal na tleh v garaži, da je bil na koncu avto spet kot nov in v voznem stanju,
- za rojstni dan, ki ga imam šele čez dober mesec, mi je že zdaj podaril nekaj, kar sem si že dolgo želela,
- kadar gre na službeno pot, mi pusti svoj avto, saj je udobnejši, močnejši, varnejši,
- tudi ko grem k staršem na drug konec Slovenije, mi posodi svoj avto,
- čeprav ni imel do živali takega odnosa kot jaz, ki svoje hišne ljubljenčke obravnavam kot enakopravne člane družine, jih je sprejel in mi pomaga skrbeti zanje – finančno in tudi sicer, npr. jima odpre okno, skozi katero hodita v stanovanje, če želita notri, pomaga mi jima nanesti vsebino ampule proti zajedavcem ali dati zdravilo, ker mi takrat res prav pride še en par rok, in lepo skrbi zanju, ko mene ni doma.

Še bi lahko naštevala, a je že zdaj dokazov več kot dovolj. Takoj, ko sem se osredotočila na vse dobro in pozitivno, kar moj mož počne zame, je tista ena črna pika zbledela in belina me je kar zaslepila, da je sploh nisem več videla.

Kljub temu sem bila presrečna, ko se je vrnil in sva se objela, hčerka mu je skočila v objem in mu povedala, da ga je pogrešala. Obe sva ga. In on naju. In ni lepšega, kot ko smo spet skupaj.

Tako lahko zaključim, da mi vsekakor prija pozornost, nežnost, občutek ljubljenosti in pomembnosti ter povezanosti ves čas. Brez tega pravzaprav ne morem. Lepo se mi seveda zdi, če me mož preseneti s kakšno rožico za praznike, kot je valentinovo ali dan žena. Ne bom lagala. Res pa je, da nikoli nisem pričakovala šopka vrtnic ali drugih kupljenih rož, ki so ob takih dnevih vedno dražje kot sicer. Zelo bi me razveselil šopek travniških rožic ali recimo virtualni, ki mi ga je za letošnji 8. marec poslal mož, ker mi ga fizično ni mogel izročiti. Všeč mi je, če je malo iznajdljiv in darilcu, ki mi ga želi nameniti, doda svojo noto. Tako je lahko darilo brezplačno ali precej cenejše kot običajno kupljeno, zahteva pa morda kakšno minutko več časa kot postanek v cvetličarni.

Kako pa je všeč vam? S kakšnim darilom ali v kakšni obliki najraje vidite, da se vas vaš dragi spomni na praznik ljubezni ali praznik žensk?

Upam, da ste bile deležne take pozornosti, kot si želite! ;)

2 komentarja:

  1. Lepo si napisala. Vse preveckrat vidimo slabe stvari, namesto da bi se osredotocili na dobre. Tudi mene zelo razveseli kaksna rozica zapraznik, moram pohvaliti moža, se vedno spomni :)
    Lp, Simona

    OdgovoriIzbriši
  2. Hvala! Včasih se moramo malo spomniti na vse dobro, kar se nam zgodi, očitno smo tako narejeni, da hitreje opazimo tisto, kar nam ni všeč. Je pa vsekakor lepo, če se te kdo spomni, morda kdaj kar tako, te še bolj preseneti. :)
    Lep dan in hvala za komentiranje in branje. ;)

    OdgovoriIzbriši

Ti je všeč moj blog ali imaš kakšen predlog? Prosim, piši mi ;)
Do you like my posts or you have a suggestion? Please, write to me ;)