nedelja, 21. oktober 2012

Sožalnice / Condolences cards

Bliža se dan spomina na mrtve. K sreči še nisem bila na veliko pogrebih, sem pa izgubila nekaj ljubljenih oseb. Marca 2000 je preminil moj ata, ki sem ga imela zelo rada. Stara sem bila 13 let in izgubila me je zelo bolela. Trajalo je nekaj časa, da sem malo pozabila na vse skupaj, ko je naslednje leto točno na isti dan umrl naš sedemletni sosed. Danes bi praznoval rojstni dan.

Izdelala sem nekaj sožalnic, ki imajo v notranjosti žepek, kamor lahko diskretno vstavimo denar, če želimo finančno pomagati svojcem.



Soon we'll remember all those who died. When I was 13, I lost my grandpa in March 2000. Next year on the same day our 7 years old neighbour died. Today he would be celebrating his birthday.

I made some condolences cards which have a pocket inside. Money can be inserted if you wanna help relatives discreetly.












Ni komentarjev:

Objavite komentar

Ti je všeč moj blog ali imaš kakšen predlog? Prosim, piši mi ;)
Do you like my posts or you have a suggestion? Please, write to me ;)