nedelja, 14. oktober 2012

Cakepops - finally!

Letos sem za rojstni dan od prijateljice Mance dobila posebno darilo: Bakerellin komplet pripomočkov za izdelavo cakepopsov. Takega darila nisem niti v sanjah pričakovala! Z njim me je zelo razveselila in odločila sem se, da zdaj pa res ne potrebujem ničesar drugega več, da jih končno poskusim izdelati tudi jaz.
Zapletlo se je pri receptu, zaradi česar sem s preizkusom darila odlašala kar pol leta :( Lepega dne sem se odločila, da skujem svoj recept in uspel je! Dokazi so spodaj. Manca, hvala za ful ful fajno darilo! Se priporočam za naslednje leto ;)

My friend Manca gave me Bakerella Cake Pops Kit - very cool gift for my birthday. It lasted 6 months before I tested it - and it was great! The evidence folows. Thanks, Manca ;)
















Ni komentarjev:

Objavite komentar

Ti je všeč moj blog ali imaš kakšen predlog? Prosim, piši mi ;)
Do you like my posts or you have a suggestion? Please, write to me ;)