četrtek, 25. april 2013

Preproste zelenjavne testenine s piščancem ali brez / Simple vege pasta with or without chicken

Skuhala sem paradižnikovo omako s koščki piščanca in jo zamrznila za drugič, ko ne bom imela veliko časa za pripravo kosila.
Ko je tak dan res prišel, sem med kuhanjem domačih testenin v vodi skuhala koščke korenja in brokolija, nato pa vse skupaj vrgla v lonec, kjer se je talila in grela omaka. Na koncu sem te enostavno pripravljene, a okusne testenine posula še z naribanim parmezanom.

I cooked tomato sauce with pieces of chicken and froze it for the next time.
Next time I cook some choped carrots and brocoli in the boiling water. Meanwhile I cooked homemade pasta and heat up the frozen sauce. Then I mix everything together in sprinkle some grated parmesan cheese on top.

Ni komentarjev:

Objavite komentar

Ti je všeč moj blog ali imaš kakšen predlog? Prosim, piši mi ;)
Do you like my posts or you have a suggestion? Please, write to me ;)