petek, 5. april 2013

Tole pa občudujem - Geninne / I admire that - Geninne

Odkrila sem občudovanja vredno delo umetnice Geninne, ki večinoma slika naravo - floro in favno. In to kako! Osebno mi je zelo blizu ta "picajzlasti" način slikanja, kjer je upodobljena vsaka malenkost. Občudujem njeno delo in obožujem njene izdelke.

I found out a really admirable work of the artist Geninne, who mostly paints the nature - flora & fauna. And how! I like this exact style of painting. I admire her work and adore her products.
Check it out on http://blogdelanine.blogspot.com/

4
by Geninne

Saguaros
by Geninne

Bird House
by Geninne

Cactus Wrens
by Geninne

Butterfly on Wood
by Geninne

Ni komentarjev:

Objavite komentar

Ti je všeč moj blog ali imaš kakšen predlog? Prosim, piši mi ;)
Do you like my posts or you have a suggestion? Please, write to me ;)