ponedeljek, 10. marec 2014

Rojstni dan po mehiško / Mexican birthday party

Prijateljica Anja me je navdihnila z rojstnodnevnim menijem za svoj rojstni dan: postregla nam je tortilje! Kako super, saj si vsak lahko izbere svoj nadev! Pripravila je tudi odličen avokadov namaz, njami!
Ko je pred nekaj dnevi mož praznoval rojstni dan, sem želela ponuditi malo drugačen narezek in tako sva se na koncu odločila za mehiško obarvan jedilnik. Ker ravno izdelujem označevalce jedi za restavracijo, sem bila v elementu in jih izdelala še za rojstnodnevno večerjo.

My friend Anja inspired me with the birthday menu when she celebrated her birthday: she served tortillas! That's a great idea because everybody can pick a stuffing by his choise! She also prepared a delicious avocado spread, yummy!
A few day ago my husband celebrated his birthday and we wanted to serve a bit different cold cuts to the guests so we decided to prepare a Mexican menu. I'm preparing food signs for a restaurant so I was in a perfect mood to make some more for our party.









Izdelava označevalcev jedi ni zapletena: trši papir zrežemo na primerno velike kose, na sredino napišemo ime jedi in dodamo poljuben vzorec. Pri izdelavi označevalcev sem uporabljala flomastre in domišljijo, da sem dosegla "mehiški videz". Simbol paprike sem dodala, da vsak ve, katere jedi so pekoče.

It's easy to make food signs: cut the paper, write a name of the dish in the middle and add a pattern. I used markers and my immagination to get the "mexican look" of the signs. With pepper I marked spicy dishes.



Vse najboljše, B.! ***
B., happy birthday! ***

Ni komentarjev:

Objavite komentar

Ti je všeč moj blog ali imaš kakšen predlog? Prosim, piši mi ;)
Do you like my posts or you have a suggestion? Please, write to me ;)