torek, 4. marec 2014

Pust: Pustna torta / Carnival: Carnival cake

Za praznovanje rojstnega dne v pustnem času sem spekla torto veselih barv. Ni mi uspela po načrtu, a je bila vsaj priložnosti primerna.
Za podlago sem spekla biskvit, v katerega sem naribala nekaj jabolk. Med peko je vse izgledalo ok, med ohlajanjem pa se je torta sesedla. Biskvit je bil drobljiv in prenizek za prerez, a je bil vsaj sočen. Tudi s kremo sem imela drugačne načrte. Na koncu sem zmešala skuto, sladkor, cimet in banane in s tem prelila torto. Okrasila sem jo s pisanimi bonbončki, da sem vsaj malo popravila prvi vtis.

For the birthday celebration in the time of Carnival I baked a cake in joyful colours. It didn't go as I wanted to, but it was at least time appropriate.
For the basic I baked a bisquit with a few grated apples added. While baking everything looked ok, but when cooled the cake basic got a hole in the middle. It was crumbly and too low to cut, but it was juicy. I planned something different with a filling also. At the end I mixed curd, sugar, cinnamon and bananas and poured everything over the cake. I decorated it with candy in vivid colours to correct the first impression.

Ni komentarjev:

Objavite komentar

Ti je všeč moj blog ali imaš kakšen predlog? Prosim, piši mi ;)
Do you like my posts or you have a suggestion? Please, write to me ;)