sreda, 19. marec 2014

Torta za dobrodošlico / Welcome back cake

Prijateljica Daša se je po letu in pol vrnila na severno poloblo in po res dolgem času sva se spet videli. Ves čas sva bili v stiku preko interneta, kar je res super možnost - ena tukaj, druga na drugem koncu sveta, večkrat pa sva bili bolj povezani in "bližje" kot z nekom, ki je morda moj sosed ali živi v sosednjem kraju!
Po dolgem času sva skupaj preživeli dan in se imeli res lepo. Spekla sem ji tudi tortico, ki sem ji jo že dolgo obljubljala in vesela sem, da ji je bila všeč.
Daša, dobrodošla doma!

My friend Daša came back home after a year and a half from southern hemisphere. All this time we talked via internet which is really cool and I felt we are more connected than with somebody who lives near me! After a long time we spent a beautiful day together. I baked her a cake and I'm glad she liked it.
Daša, welcome home!


 

Ni komentarjev:

Objavite komentar

Ti je všeč moj blog ali imaš kakšen predlog? Prosim, piši mi ;)
Do you like my posts or you have a suggestion? Please, write to me ;)