sobota, 1. marec 2014

Pust: Krofi lojtrce / Carnival: Ladder donuts

Ne maram krofov oz. nisem njihova ljubiteljica, ampak za pusta jih pa jem z velikim veseljem. In to kar take brez marmelade! :) Najraje imam krofe moje stare mame, ki so preprosto božanski, tisti kupljeni se lahko skrijejo. 
Letos sem se prvič lotila peke krofov tudi sama. Pred tednom dni se mi je tako zluštalo krofov, ki jim pravim kar lojtrce, da sem si danes izpolnila željo, hihi. :) V zvezku z recepti sem poiskala mamin recept in poskusila, če mi bodo že prvič uspeli tako dobri, kot vedno uspejo mami. In so mi, le malo preveč sem jih zapekla pa še sladkorja v prahu mi je zmanjkalo. :) Ampak nič hudega, zelo okusni in dokaj sladki so že sami po sebi, sicer sem jih pa itak pomakala v navaden, precej droben kristalni sladkor. Raje ne povem, koliko sem jih že pojedla! Če so pa sveži najboljši! :)

I'm not a donut lover, but for Carnival I enjoy eating them. I don't even need marmelade! :) Those baked by my grandma are the best!
Today I tried to bake donuts the first time in my life. I really wanted to eat them a week ago and today I made my wish come true, hihi. :) In my recipe book I found my grandma's recipe and I tried to bake donuts as good as hers in the first try. And I succeeded! I just baked them a bit too much and I ran out of powdered sugar. :) But that's not a problem, donuts are very tasty and sweet without sugar added. Anyway, I dipped them into regular sugar. I'm not gonna tell you how many did I eat! Just because the fresh one are the best! :)


Ni komentarjev:

Objavite komentar

Ti je všeč moj blog ali imaš kakšen predlog? Prosim, piši mi ;)
Do you like my posts or you have a suggestion? Please, write to me ;)