torek, 15. julij 2014

Ema

Kar nekaj časa je minilo, odkar sem napisala kakšno objavo. Razloga za to sta dva:
1. postala sem mamica :)
2. pokvaril se mi je računalnik.

Težavo z računalnikom sem začasno reševala z nadomestnim, ki pa je v mojih rokah zdržal le dober mesec. Ne vplivam najbolje na elektroniko. :) Nekaj časa je trajalo, da sem prišla do novega, ki bo, upam, delal tako kot mora.

Prvi razlog pa je ravno med pisanjem te objave v mojem naročju pridno zadremal oz. zadremala, saj sem konec maja dobila hčerko Emo.


Zelo sem vesela, da imam na svoje otroštvo lepe spomine in predvsem, da jih imam veliko. Ti so tudi v obliki morja fotografij in celo videokaset, ki jih znam že skoraj na pamet, tolikokrat sem jih že pogledala, zdaj, "ko sem velika". Ker želim, da ima tudi moj otrok ovekovečene pomembne trenutke, sem prosila prijateljico Ines, da jo pride profesionalno fotografirat. Tukaj je nekaj njenih fotografij, vabim pa vas, da si več njenih čudovitih izdelkov pogledate na InesImages. Hvala, Ines in rtm, Ema!




 

Ni komentarjev:

Objavite komentar

Ti je všeč moj blog ali imaš kakšen predlog? Prosim, piši mi ;)
Do you like my posts or you have a suggestion? Please, write to me ;)