sreda, 2. december 2015

Kako otroka vključiti v praznično vzdušje razen z darili: adventni venček iz slanega testa

Sploh ne vem, kdaj se je pojavilo toliko dobrih mož in drugih bitij, ki obdarujejo otroke. V mojem otroštvu je darila nosil Miklavž, sem in tja je v službo staršev ali na krajevno prireditev prišel dedek Mraz, malo kasneje se je pojavil Božiček. Darilo smo dobili še za rojstni dan in nekateri tudi za god. In to je bilo to. Danes pa darila nosijo še vsaj zobne miške in velikonočni zajčki.
Prav v teh prazničnih dneh, ko škratje pomagajo dobrim možem pri pripravi daril, pogosto zmanjka časa za tisto darilo, ki je najbolj dragoceno - čas, posvečen bližnjim, ljubljenim, v tem primeru otrokom. Namesto da bi Emo potisnila med kup igrač, da bi lahko v miru pričarala praznično vzdušje v našem domu, sem se odločila, da jo bom raje vključila v več decembrskih običajev. Najprej sva na zadnjo novembrsko nedeljo, ki je bila hkrati tudi prva adventna, izdelali adventni venček iz slanega testa.


Najprej sva pripravili testo, ki sva ga zamesili po receptu Varuške Žive


Obarvali sva ga z rumenim in modrim barvilom za živila in pregnetli le toliko, da sta se barvi začeli spreminjati v zeleno, še vedno pa so bili vidni posamezni temnejši in svetlejši deli. Tako se mi je zdelo bolj plastično in naravno.

Iz kepe zelenega slanega testa sem oblikovala obroč in ji ga ponudila na nizki mizici. Zraven sem ji nastavila še nekaj rdečih gumbov in naravni material (storžke, vejice, koruzna zrna in še nekaj drugih plodov različnih dreves in grmov), ki sva ga nabrali na sprehodu. Zraven sem ji ponudila še kepico testa, ki bi ga lahko gnetla, če bi želela.


V obroč je najprej nekajkrat potisnila prst, kar se ji je zdelo zelo smešno. Verjetno je videla, da razmišljam, kako ga bom potem v enem kosu odlepila od podlage. :)


Koruzna zrna so s svojo rumeno barvo lepo poživila venček, rdeči gumbi pa so pričarali praznični barvni kontrast.


Venček sem preložila na krožnik in ga postavila na mizo. Na sredino sem dodala le še čajno svečko in naš advent se je pričel.


V nekaj dneh je venček postal trši in svetlejše zelene barve. Okraski se nanj niso dobro prijeli, zato bi jih bilo za venček, ki bi visel na vratih, potrebno prilepiti z lepilom.

Ste tudi vi z otrokom ustvarili adventni venček? Zelo bom vesela kakšne fotografije! :)

Ni komentarjev:

Objavite komentar

Ti je všeč moj blog ali imaš kakšen predlog? Prosim, piši mi ;)
Do you like my posts or you have a suggestion? Please, write to me ;)