sobota, 2. januar 2016

Ledeni čudeži narave

Zadnje dni decembra smo preživeli na Gorenjskem. Tudi tam ni bilo ne duha ne sluha o pravi zimi, o snegu, ki bi si ga marsikdo želel na božični ali novoletni večer. Nekaj okusa po njem pa sva z možem vseeno bila deležna, ko sva po dolgem času šla sama ven, in sicer sva obiskala Ledeno deželo v Mojstrani, kjer potekajo tudi predstave živih jaslic v ledu.

Predstava je bila zanimiva. Všeč mi je bila vzporednica z današnjim časom in poziv ljudem k dobrim delom. Do prizorišča, kjer se odvija, vodi pot skozi Ledeno deželo, ki zares očara. Drevesne veje, odete v ledeni oklep, s katerih visijo lanterne, potoček, ki teče skozi ledeno pokrajino, zaledenel most in pot skozi leden obok preprosto navdušijo.

drevo, odeto v led

drevesne veje se nadaljujejo v ledene sveče

žive jaslice v ledu
Po končani predstavi sem iz množice ljudi, ki se je valila proti parkirišču, stopila s poti, saj me je močno zanimalo, kaj je na majhni smrečici v bližini. Do nje je bilo nekaj korakov in med hojo sem lahko slišala zvok kristalov, ki sem jih med premikanjem potiskala naprej - ko so padli na tla, so zadeli ob druge kristale in nastal je nenavaden zvok, kot bi hodila po steklu! Končno sem prišla tudi do smrečice, ki je bila naravno odeta v ledene bisere, ki bi z lahkoto pometli s konkurenco iz Ledene dežele. 


Ogromni ledeni kristali, ki so se oprijemali vsake vejice na vejah drevesca, so me čisto začarali! Naslednji dan sem ponovno prišla na ta kraj, seveda opremljena s fotoaparatom. Preprosto sem morala priti in ujeti te čudovite podobe v objektiv!








v ozadju je viden del "dežele sonca"


takšno božično drevesce ne bi potrebovalo dodatnih okraskov




kot bi nekdo s prefinjenimi gibi nanizal mnogo ledenih iglic na vsako vejico posebej


kako veliki so ledeni kristali v primerjavi z upognjeno vejico

 
tla polna velikih ledenih kristalov, ki so ustvarili nenavadne oblike


ledeni cvet


No, a ni čudovito? Res sem vesela, da sem opazila tisto smrečico, zaradi katere sem naslednji dan videla še vse te druge naravno okrašene rastline, ki so delovale, kot bi bile ujete v času. Počutila sem se, kot bi vstopila v drug svet. Za nekaj minut sem pozabila na vse - obstajali smo le ti ledeni čudeži narave, fotoaparat in jaz.

Ni komentarjev:

Objavite komentar

Ti je všeč moj blog ali imaš kakšen predlog? Prosim, piši mi ;)
Do you like my posts or you have a suggestion? Please, write to me ;)