četrtek, 21. januar 2016

Grafika za malčke: tisk s pečatniki


 Grafika je bilo pravzaprav prvo likovno področje, ki ga je Ema v svojem življenju spoznala, čeprav se tega ne bo spomnila: kot dojenčici sva ji z možem odtisnila stopala in dlani. To sva ponovila, ko je bila stara 9 mesecev in sva iz odtisa dlani izdelali čestitko za materinski dan

odtisi moje in Emine dlani za izdelavo čestitke za materinski dan

 Tudi med spoznavanjem slikanja s prstnimi barvami so spontano nastajali odtisi. Seveda pa je sama kmalu po začetku uvajanja goste hrane ugotovila, da se hrana prime tudi na roke, ki postanejo likovni pripomoček - nadomestek čopiča. :)

prve sledi

Za koledar z Eminimi likovnimi izdelki pa sva se lotili tudi TISKA S PEČATNIKI.

Uporabili sva:
- krompir,
- trši barvni papir,
- prstne in tempera barve,
- krožniček in čopič,
- nož.

Postopek za tisk s pečatniki:
1. Emo sem oblekla v umetniško haljico, ki je ščitila oblačila.
2. Na krožniček sem stisnila nekaj barve in jo s čopičem razmazala.
3. Z nožem sem krompir razrezala na kose, ki jih je Ema lahko držala v roki. Z obliko dela, ki se je odtisnil, se nisem posebej ukvarjala. Važno mi je bilo, da ga je lahko udobno držala v roki.



Ugotovili smo, da je košček krompirja držala enako kot čopič. Čeprav sva ji z možem (ja, brez njegove pomoči bi težko zmogla vse asistiranje sama ali pa vsaj ne bi nastala nobena fotografija :)) pokazala, kako naj uporablja pečatnik, so nastala likovna dela kot na spodnji fotografiji. Bi rekli, da gre za tisk s pečatniki?


Verjetno ga ne bi prepoznali, a kljub temu mislim, da ima hčerka eno izkušjo več. Drugič ji bom ponudila mehkejši material, ki ga bo pomočila v barvo in tako lažje odtisnila. Bom poročala. ;)

Ni komentarjev:

Objavite komentar

Ti je všeč moj blog ali imaš kakšen predlog? Prosim, piši mi ;)
Do you like my posts or you have a suggestion? Please, write to me ;)