sobota, 1. april 2017

Skupina Mami blogerke

Blog sem začela pisati leta 2012, uf, kje je že to! Spomnim se, da me je vleklo v svet pisanja (že v otroštvu) in bloganje je bila odlična možnost za izražanje. 

Prve objave so bile namenjene beleženju mojih ustvarjalnih projektov, umetniških oz. hobi projektov in tistih v kuhinji. Tako je nastalo tudi ime, Kuhartnica, ki združuje mojo ljubezen do ustvarjanja in kuhanja (oz. bolj peke :)). 

Odkar sem mamica, so se objave naravno dotaknile področja materinstva. To je enostavno tako pomembno in veliko področje mojega življenja, da sega tudi na druga. In tako sem v bistvu popolnoma spontano postala mami blogerka!

Moja želja je širite svoje ideje za ustvarjanje z otrokom, preživljanje časa z njim, kuhanje zanj in celo družino, vključevanje otroka v vsakdanja opravila in deljenje svojih občutkov ob vsem tem. Preprosto o vlogi mame in opazovanju svojega otroka pri odraščanju, osamosvajanju, učenju, napredovanju, odkrivanju tega sveta. 

Iz medijev mamice hitro dobimo občutek, da naj bi bile ves čas urejene in imele vse pod kontrolo - realnost pa je čisto drugačna. Jaz sem pogosto v trenirki, imam mastne lase, nimam make-upa, nimam nalakiranih nohtov, nimam bleščeče pospravljenega in očiščenega stanovanja - imam pa največ, kar si lahko zaželim: ljubečega moža in zdravo hčerko! Pa še dva mačka za povrhu! :) TO je tisto, kar rabim in me osrečuje! Ja, tudi jezi, pogosto, hehe, in prav o vsem tem rada pišem, saj se mi zdi, da vsaka mami kdaj rabi podporo in zavedanje, da ni sama, edina in slaba, če ni vse tipi topi! Kdaj pa preprosto rabi samo kakšno idejo, kaj skuhati in kaj za vraga početi z otrokom že šesti deževni dan zapored. :)

Na področju mami bloganja je v zadnjih nekaj letih prav pestro dogajanje. Blogov na to temo je vedno več in pred kratkim smo se mamiblogerke zbrale v FB skupini, 22. 4. pa bo zaživela tudi skupna spletna stran, ki jo vse že nestrpno pričakujemo! :)

Vesela in počaščena sem, da sem del te skupnosti! Naš namen je združiti moči nas žensk, mamic in z vami deliti svoje najboljše zapise iz svojih lastnih življenj z našimi otročki. 

Vabim vas k spremljanju FB skupine Mami blogerke! ;)

Lep sončen vikend vam želim! Mi dobimo na obisk mojo sošolko iz srednje šole, s katero si obe želiva, da bi živeli nekaj deset km bližje, da bi se lahko večkrat videli. Danes se končno bova in čeprav nas je v skupini bivših sošolk, ki se še vedno družimo, šest, sva midve, ker sva do zdaj edini mamici, nekako posebej povezani, saj naju družijo izkušnje nosečnosti, poroda in materinstva. Komaj čakam, pa še Odprta Kuhna je v Celju in seveda bomo skočili še tja, njam, njam! :)

Ni komentarjev:

Objavite komentar

Ti je všeč moj blog ali imaš kakšen predlog? Prosim, piši mi ;)
Do you like my posts or you have a suggestion? Please, write to me ;)