petek, 7. april 2017

Veganski čokoladni browniji z jabolki

Na obisk je prišla prijateljica, ki je veganka. Povabila sem jo tudi na kosilo, saj rada kuham in pečem za povabljene, priznam pa, da mi je to predstavljalo svojevrsten izziv. Vedno se rada potrudim za goste in prilagodim jedilnik njihovemu okusu. Tokrat sem imela na eni strani torej veganko, na drugi pa še vedno moža, ki je zagrižen mesojedec. Hm? :)

Za bratov rojstni dan smo bili povabljeni v Vegan Fresh, vegansko resavracijo v Medvodah, in oba sva se do sitega najedla, saj je bilo zelo okusno in zanimivo. K sreči je mož tudi tokrat pristal na to, da bo preživel, če en dan ne bo jedel mesa za kosilo in tako mi ni bilo treba zraven posebej pripravljati še tega. Ja, če zdaj tole bere kdo, ki ga pozna, je verjetno presenečen, ampak je čisto res bilo tako. :)

No, za kosilo sem torej pripravila čemaževo juho, popečeno polento z zelišči in zelenjavno omako ter solato z balzamičnim kisom in bučnim oljem. Ker sem za rojstni dan stare mame delala francosko solato in mi je ostalo nekaj kuhanega krompirja, sem pač zraven ponudila še tega. :)


Za čez sem želela pripraviti še nekaj sladkega. Zelo prav mi je prišla knjižica receptov Adriane Hudolin z naslovom Vsakdanja peka brez jajc in mleka. Kupila sem jo že pred časom in želela kaj speči, a nekako nisem našla pravega trenutka. No, obisk veganke je bil pa ravno pravi čas za to. :)


Odločila sem se za pripravo veganskih čokoladnih brownijev z višnjami, ki pa sem jih nadomestila z jabolki, saj višenj nisem imela pa tudi sicer jih ne maram, jabolka pa imamo vedno na zalogi pa še okusna so in v sladicah izpadejo dobro ter ne preveč izrazito. 

Glavno jed sem pozabila fotografirati, tudi mudilo se nam je jesti, ker so se želodčki že oglašali, uspelo pa mi je fotografirati sladico. :)



Moja prijateljica, za katero so bili browniji tudi pripravljeni, jih je pohvalila! :) Tudi meni je bil okus všeč, bi pa lahko pecivo pekla še kakšno minutko, saj sem uporabila manjši pekač, kot je naveden v knjižici. Znotraj so bili gumijasti in hrustljavi na vrhu, povsod pa čokoladni. :) Pripočam. ;)

Adriana Hudolin pa ravno v teh dneh pripravlja 3. veganski izziv, ki se začne že v ponedeljek, 10. aprila. Več informacij najdete tukaj, kjer se lahko tudi prijavite. ;)

Kaj pa vi, tudi kdaj pripravite kaj veganskega, čeprav sicer v družini uživate tudi meso in druge izdelke živalskega izvora?

Ni komentarjev:

Objavite komentar

Ti je všeč moj blog ali imaš kakšen predlog? Prosim, piši mi ;)
Do you like my posts or you have a suggestion? Please, write to me ;)