ponedeljek, 25. marec 2013

Mati / A mother


Nekaj mojih najljubših rekov, ki opisujejo tudi moje otroštvo in moj odnos z mamo:

Mati razume tudi tisto, česar otrok ne pove. (JUDOVSKA MODROST)

Zmeraj prijazno nasmejana, zmeraj odprtih rok, pripravljena pomagati, ko so težave najhujše. Njena vrata so nam, njenim otrokom, zmeraj odprta. (ALEXANDRA HITCHINGS)

Zvečine se vse druge lepe reči v življenju pojavljajo v dvoje in troje, celo na ducate in na stotine jih je. Veliko je vrtnic, zvezd, sončnih zahodov, mavric, bratov in sester, tet in bratrancev, vendar je na vsem svetu samo ena mati. (KATIE DOUGLAS WIGGIN)

Ni pomembno, koliko sem stara; kadarkoli vidim kaj novega ali krasnega, si želim, da bi zaklicala: »Mama, pridi pogledat!«. (HELEN EXLEY)

Ti si pregnala prikazni, ki strašijo v temi otroštva, in mi pomagala najti pogum, ko sem ga najbolj potreboval. Zaslužiš si najboljše. (PETER GRAY)

 Hvala, da si bila zmeraj pri volji skakati, metati, loviti, plezati, pozirati, risati, peti, vpiti in ploskati. To mi je veliko pomenilo. Zaradi tega sem bila srečen otrok. (PAM BROWN)

Nikoli ne bo nihče prav tako nežen, prav tako prijazen kakor potrpežljiva mati. Nikjer na tem svetu ne boste našli še ene takšne ljubezni … (PAUL C. BROWNLOW)

Ni komentarjev:

Objavite komentar

Ti je všeč moj blog ali imaš kakšen predlog? Prosim, piši mi ;)
Do you like my posts or you have a suggestion? Please, write to me ;)