nedelja, 31. marec 2013

Velika noč: Pirhi z rozeto / Easter: Rosette easter eggs

Pirhi - majhno platno za moje rozete.
Easter eggs - small canvas for my rosettes.






 


2 komentarja:

  1. Čudoviti pirhi! Krasne rozete! Lepa zamisel in izvedba! Tudi jaz zelo rada ustvarjam rozete in druge krožne motive - cvetove - in z njimi krasim izdelke. Pred leti sem s podobnimi motivi okrasila lesene pirhe, nekaj jih je na ogled na gradu Sevnica v galeriji krasilne umetnosti Ivana Razborška (mojega očeta). Še enkrat čestitam za prelepe pirhe!

    OdgovoriIzbriši
  2. Najlepša hvala za pohvalo! Ja, rozete so me čisto prevzele, zato se zadnje čase pojavljajo na več mojih izdelkih. Se mi zdijo tako neskončne. Če bom pot kdaj zanese na sevniški gradu, se bom spomnila na vas ;)

    OdgovoriIzbriši

Ti je všeč moj blog ali imaš kakšen predlog? Prosim, piši mi ;)
Do you like my posts or you have a suggestion? Please, write to me ;)