četrtek, 30. januar 2014

Poročna dekoracija: ovitek za DVD s poročnimi fotografijami / Wedding decoration: wedding photos DVD case

Že več kot pol leta je minilo od poroke, fotografije pa mi je uspelo shraniti na DVD-je šele pred kratkim. Všeč so mi DVD-ji, na katere je natisnjena ena izmed fotografij, a ker te možnosti nisem imela, mi bo zadoščal le lastnoročni napis, da bova midva in najini svatje vedeli, kaj sploh je na DVD-ju, ko se bo ta pridružil poplavi DVD-jev z raznoraznih bolj ali manj posebnih dogodkov. 
Ker pa ne morem iz svoje kože, sem se odločila, da izdelam vsaj malo drugačen ovitek, ki se bo skladal s celotno podobo poroke. Zanj sem uporabila enak živo roza papir kot za ostalo dekoracijo in dodala belo papirnato čipko, ki stvari vedno naredi bolj ljubke. Na sredino sem seveda z roza pisalom napisala najini inicialki, v ovitek vstavila DVD in nekaj jih je že prišlo do naslovnika. Ostali pa bodo tudi počasi. :)

Althoug I got married more than 6 months ago, I didn't have time to burn the wedding DVDs till recently. I wanted to make the last piece of my wedding decoration in style so I made this pink and lace DVD cases. I hope you like it. ;)


Vabim vas, da si pogledate še ostale detajle s poroke. Tukaj je nekaj povezav:

1 komentar:

  1. Nominirala sem te za Liebster blog award, zato pokukaj kaj k meni :D

    HF

    OdgovoriIzbriši

Ti je všeč moj blog ali imaš kakšen predlog? Prosim, piši mi ;)
Do you like my posts or you have a suggestion? Please, write to me ;)