nedelja, 19. januar 2014

Cakepops živalice za 2. rojstni dan / Animal cakepops for a 2nd birthday party

Že večkrat sem delala cakepopse - sladke grižljajčke na palčki, a sem se ponavadi odločila za preproste okrogle oblike in se poigrala z okrasitvijo v obliki raznobarvnih mrvic in perlic iz sladkorja. Ta vikend prijateljičina hčerka praznuje 2. rojstni dan in zame je to predstavljalo nov izziv: tema njene rojstnodnevne zabave so bile živali, zato sem se lotila priprave cakepopsov v obliki živalic. Kot običajno sem uporabila pečen biskvit za torto, ki sem ga zdrobila in polovici dodala kakav, da se je obarval rjavo. Obema masama sem dodala še mokre sestavine, vse dobro premešala in dobila plastelinu podobno maso, iz katere se oblikujejo osnove za cakepopse. Tokrat mi je že masa povzročala težave, saj so kroglice kar razpadale. Včasih me občutek pri pripravi mase malo zapusti in šele ko jo oblikujem, vidim, ali je ravno pravšnja ali ne. No, to sem rešila in pripravila grižljajčke različnih oblik za 6 različnih vrst živali.
Zvečer sem se lotila oblikovanja obrazov živalic. Pripravila sem oblive različnih barv, posipe in sladkorne dodatke. Po nekaj urah sladkega "packanja" so nastali kužki, mucki, pikapolonice, ovčke, žabice in čebelice.

Ker živali nekje morajo prebivati, sem jim izdelala še travnik, po katerem se bodo lahko pasle, podile in letale, in ribnik, v katerem kvakajo žabice.

Maša, vse najboljše!


I have made cakepops a few times already but usually they were round and simply decorated. This weekend my friend's daughter is celebrating her 2nd birthday and that was the right challenge for me: making cakepops shaped as animals. I had some problems forming firm cakepops basics. When I solved this problem I shaped cakepops into 6 different animal species: dogs, cats, ladybirds, sheeps, frogs and bees.

I made a meadow with a sheet of water for the animals, where they can pasture, jump, fly and swim.

Maša, happy birthday!










2 komentarja:

Ti je všeč moj blog ali imaš kakšen predlog? Prosim, piši mi ;)
Do you like my posts or you have a suggestion? Please, write to me ;)