četrtek, 2. januar 2014

Poročni šopki iz blaga Idejka v letu 2013 / Idejka wedding fabric bouquets in 2013

Na blogu še nisem pisala o začetkih poročnih šopkov iz blaga Idejka. Začelo se je z mojo poroko - izdelala sem si poročni šopek, ki je večen. 
Celotno zgodbo si lahko preberete na Zaobljubi.

I haven't written about the start of fabric wedding bouquets Idejka. It all started with my own wedding - I made myself a wedding bouquet which is eternal.
The article in Slovene is available on Zaobljuba.


Mojemu poročnemu šopku je sledilo še nekaj drugih.

After my wedding bouquet I made some more bouquets.














V letu 2013 sem izdelala še nekaj drugih nepogrešljivih poročnih izdelkov. Ostanite z mano! ;)

In 2013 I also made some other indispensable wedding product. Stay tuned! ;)

Ni komentarjev:

Objavite komentar

Ti je všeč moj blog ali imaš kakšen predlog? Prosim, piši mi ;)
Do you like my posts or you have a suggestion? Please, write to me ;)