petek, 20. februar 2015

Losos z grahom in krompirjevim pirejem


 Že itak imam rada ribe, zdaj pa za to obstaja še en razlog: vsi lahko jemo isto kosilo. Emi sicer kuham posebej, saj ji hrane ne solim, pazim pri izbiri živil in večinoma ji kuham ob drugih urah, kot jeva midva. Riba za kosilo pa je ena izmed tistih izbir, ko lahko vsi jemo isto - le krompir sem skuhala posebej v slani in nesoljeni vodi. Iz njega sem naredila pire, za katerega sem uporabila maslo in kravje mleko - tudi za Emo. Seveda bi lahko izbrala tudi drugo vrsto mleka.

Lososove zrezke sem samo rahlo solila in popekla v ponvi. 

Tokrat sem uporabila grah iz konzerve, saj mi je domačega že zmanjkalo. V ponev sem dala košček masla, ga stopila in nanj vsula grah. Za naju sem ga solila, nekaj pa sem ga pred tem vzela stran za našo Emico.


Emi je bilo všeč, ko je lahko sama pobirala grahke in jih nosila v usta. :)

Ni komentarjev:

Objavite komentar

Ti je všeč moj blog ali imaš kakšen predlog? Prosim, piši mi ;)
Do you like my posts or you have a suggestion? Please, write to me ;)