četrtek, 19. februar 2015

Tribarvna zloženka


 Pretlačimo banano in avokado. V kozarec najprej naložimo banano, čez damo nekaj žlic jogurta, nanj pa previdno položimo pretlačen avokado. Sestavine seveda lahko zlagamo v poljubnem vrstem redu ali pa kar zmešamo vse skupaj. Ponavadi to naredim tudi sama, tokrat pa se mi je zdelo dobro, da Ema počasi spozna posamezne okuse.


Ker mi je nekaj sestavin ostalo, saj nisem porabila celega avokada, par banan pa sem tudi še imela na zalogi, sem za naju pripravila vaflje, jih namazala s sladkano kislo smetano in obložila s sadjem. Šele ko je bilo že prepozno, sem se spomnila, kako primeren zajtrk bi bil tole za valentinovo. :)

Ni komentarjev:

Objavite komentar

Ti je všeč moj blog ali imaš kakšen predlog? Prosim, piši mi ;)
Do you like my posts or you have a suggestion? Please, write to me ;)