sreda, 19. februar 2014

Čokoladni piškoti iz Kanade / Chocolate cookies from Canada

Na zadnjem obisku sorodnikov v Kanadi je moj dragi rekel, da naslednjič s seboj pripelje punco ali ženo. Tako sva že nekaj let razmišljala o obisku na drugi strani oceana, ki sva ga lani združila s poročnim potovanjem.
Njegovi nadvse prijazni sorodniki, ki so nama ves čas pripravljali odlično hrano, so mi zaupali kar nekaj receptov, med drugim tudi za te okusne piškote s koščki čokolade. Občasno se mi jih res zlušta in takrat jih moram nujno speči!

When my darling visited his relatives in Canada, he said the next time he is bringing his girlfriend or wife with him. So, we've been planning our visit on the other side of the ocean for a few years and last year we combined it with our honeymoon.
His kind relatives have prepared us many delicious meals and have given me some recipes. One of those was a recipe for chocolate chip cookies which I love!

Ni komentarjev:

Objavite komentar

Ti je všeč moj blog ali imaš kakšen predlog? Prosim, piši mi ;)
Do you like my posts or you have a suggestion? Please, write to me ;)