četrtek, 6. februar 2014

Idejkini naglavni trakovi in Mali čudež narave / Idejka's headbands and Mali čudež narave

Ko sem se lani pripravljala na svojo poroko, je nastal prvi cvet iz blaga ... in iz njega vsi naslednji, ki so se povezali v moj poročni šopek. Tudi ko je bila poročna evforija mimo, je v meni še naprej kar vrelo in me gnalo dalje. Še vedno sem ustvarjala rožice iz blaga in nastalo je nekaj novih poročnih in naprsnih šopkov. Kmalu je mojo domišljijo razburkala ideja o uporabi rožic še na druge načine in izdelovati sem začela naglavne trakove in lasnice okrašene s cvetovi iz blaga. Izdelala sem jih na podlagi svoje domišljije in trenutnega navdiha, prav take so tudi barvne kombinacije. Nastala je tudi posebna serija povsem belih trakov in lasnic, ki so namenjene različnim slavnostnim trenutkom kot so poroke, krsti, obhajila in podobna slavja. 

Članek o začetkih poročnih izdelkov Idejka si lahko preberete tukaj.

Med brskanjem po internetu sem nekega dne naletela na izjemne fotografije fotografinje Petre Nuzdorfer, ki deluje pod imenom Mali čudež narave, in bila sem očarana. Zazdelo se mi je, da bi se moji naglavni trakovi izvrstno podali malim lepotičkam, ki k Petri pridejo na fotografiranje (oziroma jih pripeljejo starši, saj gre tudi za malčke, stare komaj nekaj dni). Predstavljam vam nekaj fotografij, ki jih je posnela Petra, male manekenke pa nosijo naglavne trakove Idejka.

Hvala Petri Nuzdorfer za prekrasne fotografije!


Last year the first wedding bouquet was made - I made for my own wedding. After the wedding I felt I have to keep working the fabric flowers and soon some other products were made: fabric flower headbands and hairpins. I also made a special series of snow white fabric hair jewelry which was designed for festive event such as the first Holy Communion, baptism or wedding ceremony.

You can read an article about the beginning of Idejka fabric products here (the article is written in slovene).

When I was surfing on the internet one day I discovered Petra Nuzdorfer's great photography works. There is some photos of the babies Petra (Mali čudež narave) took. They are wearing Idejka's fabric flower headbands.

Special thanks to Petra Nuzdorfer for beautiful photos!








Ni komentarjev:

Objavite komentar

Ti je všeč moj blog ali imaš kakšen predlog? Prosim, piši mi ;)
Do you like my posts or you have a suggestion? Please, write to me ;)