ponedeljek, 3. februar 2014

Umetnica narava / Nature the artist

Tako nestrpno smo čakali sneg decembra, ko smo praznovali božič in novo leto, pa ga nismo dočakali. Zdaj je končno prišel, z njim pa tudi vremenske razmere, ki jih nismo vajeni in nam povzročajo skoraj več težav kot zimskih radosti. Čeprav smo bili tudi pri nas te dni že večkrat nekaj časa brez elektrike in internetne povezave, smo bili na varnem in toplem in kar skozi okno mi je uspelo ujeti nekaj podob zime.

We waited snow in december, when we celebrated Christmas and New Year's Eve, but it didn't come. Now it's finally here, but it's causing almost more problems than joy. We ran out of electricity and internet connection a few times, but we were save and warm. I looked through the window and took some photos of winter.


Prav vsaka vejica je pred nekaj tedni dobila belo oblekico, kar mi je uspelo fotografirati in si lahko pogledate tukaj in tukaj. Bilo je tako čudovito! Ampak mojstrica narava nam te dni kaže nove stvaritve, saj je tokrat veje odela v stekleno obleko.

A few week ago I managed to photograph branches dressed in white dresses. You can take a look here and here. It was so amazing! But nature the artist is showing us her new creations - she dressed every single branch in a glassy dress.


Vemo, da narava zna spremeniti dež v sneg, redkeje pa nam na Zemljo pošlje leden dež. Spominja me na kroglice prozornega stiropora, ledene sipine ali kristale v laboratoriju norega znanstvenika. Kaj pa tebe?

We know that nature can turn rain into snow, but rarely she sends icy rain to the Earth. It reminds me on balls of transparent Styrofoam, icy dunes or crystals in a crazy scientist's lab. And you?



Ni komentarjev:

Objavite komentar

Ti je všeč moj blog ali imaš kakšen predlog? Prosim, piši mi ;)
Do you like my posts or you have a suggestion? Please, write to me ;)