sobota, 8. februar 2014

Naglavni trakovi Idejka in lepotička Nika / Headbands Idejka and the beauty Nika

Odkar sem našla blog fotografinje Ive Novak, ga redno berem, saj so mi njene fotografije zares všeč. Pred kratkim je objavila nekaj nasvetov za fotografiranje dojenčkov. Preizkusila sem jih, ko je na obisk prišla nečakinja Nika, saj sem imela namen fotografirati slavnostne izdelke Idejka (naglavne trakove in špangice) za otroke.
 Med pritiskanjem na sprožilec sem dobila, kar sem želela, a je hkrati nastalo še precej več - zabeležila sem nekaj trenutkov pristnega otroškega veselja, nagajivosti in občasno kanček nejevolje. Vesela sem, da ji bom lahko podarila te fotografije, ki jo bodo čez leta spominjala na vragolije, ki sva jih počeli skupaj.


I found Iva Novak's photography blog where she posted some advice about photographing babies. I wanted to try this while photographing my niece and Idejka festive products (headbands and hairpins) for children.
I've got what I wanted and many more - photos of pure children's joy, teasing and reluctance. I am happy I can give her this photos which will remind her of our devillish tricks.

 

 





Ni komentarjev:

Objavite komentar

Ti je všeč moj blog ali imaš kakšen predlog? Prosim, piši mi ;)
Do you like my posts or you have a suggestion? Please, write to me ;)