nedelja, 12. april 2015

Domač vanilijev sladkor

Tole bi pravzaprav morala biti decembrska ali kvečjemu januarska objava, saj so bila to moja novoletna darila. Z nekaterimi obdarovanci se nismo videli tako dolgo, da so darilo dobili šele spomladi, nisem pa želela, da ga vidijo preden ga sploh dobijo. Še dobro, da ni pokvarljivo. :)


Ko sem zbirala ideje za novoletna DIY darila, sem bila zelo časovno omejena, saj je bila Ema še zelo majhna. Najti sem morala nekaj, kar lahko naredim hitro in preprosto. In seveda je še vseeno moj izdelek, ne kupljen, zavit in podarjen. To enostavno ne gre, tudi če imam še tako malo časa.


Kupila sem nekaj kilogramov sladkorja in nekaj strokov vanilije. Iskanje prave vanilije je bil cel podvig. Iskala sem jo na internetu in ugotovila, kako super in enostavno bi bilo, če bi malo prej prosila mamino prijateljico, naj mi jo prinese s potovanja po Aziji. Ker sem to priložnost zamudila, sem iskala naprej. Nerada naročam preko interneta, ker moram stvar videti v živo. Tako se nisem odločila za nakup preko e-baya ali podobne spletne strani. Našla sem tudi slovenske ponudnike - in kar mi je bilo najbolj všeč - prodajali so jo tudi v fizični trgovini, v Mercatorju. Šla sem torej v večji Mercator center, da sem si ponudbo ogledala na lastne oči in se odločila za nakup strokov in vanilije v prahu.

Doma sem s pričakovanjem odprla epruvetko, iz katere se na moje razočaranje ni razlezel vonj po dišečih svečkah, ampak po pravi vaniliji, ki sploh ne diši kot vanilija! Vsaj ne tista skomercializirana verzija vanilije, ki mi je pač najbolj poznana. Tudi vanilijev sladoled bi moral biti črn! :)

No, strok sem razpolovila, postrgala semena in vse vmešala med sladkor, ki sem ga nasula v veliko posodo s pokrovom. Vse skupaj je počivalo več tednov, kar je bilo dovolj časa, da se je sladkor že nekoliko navzel vonja po vaniliji.

Medtem sem kupila kozarce s patentom in izdelala nalepke. V pripravljeno embalažo sem malo pred božičem nasula vanilijev sladkor, ki mi še vedno ni preveč dišal, je bil pa zelo dober v kakavu. Kozarce sem zavila v kuhinjske krpe, ki sem jih potiskala z barvami za blago, zavezala s trakcem in jih podarila najbližjim in najdražjim.

1 komentar:

Ti je všeč moj blog ali imaš kakšen predlog? Prosim, piši mi ;)
Do you like my posts or you have a suggestion? Please, write to me ;)