torek, 7. april 2015

Vesela kvinoja

 Slučajno sem imela doma zelenjavo sekundarnih barv - oranžne, zelene in vijolične - in pomislila sem, kako bi bila to lepa kombinacija na krožniku.


 Zavrela sem dva lončka vode: v prvega sem dala kuhat kvinojo, v drugega pa zelenjavo. Kuhala sem jo po vrstnem redu glede na čas, ki ga potrebuje, da postane mehka. Najprej sem dala kuhat na koščke narezano rdečo peso, ki je tudi lepo obarvala vodo, nato sem dodala brstični ohrovt in nazadnje še koščke maslene buče. 
Ko je bilo vse kuhano, sem stopila košček masla, dodala vsebini obeh lončkov, začimbe, premešala, pokrila s pokrovko in na majhnem ognju kuhala 5 minut, da so se sestavine spoznale. Emi sem jed postregla na ogrevanem krožniku.

Ni komentarjev:

Objavite komentar

Ti je všeč moj blog ali imaš kakšen predlog? Prosim, piši mi ;)
Do you like my posts or you have a suggestion? Please, write to me ;)