sobota, 18. april 2015

Velikonočni zajtrk

Vsako veliko noč mami na plano potegne poročni servis, ki sicer od božiča čaka na svojih pet minut. To je tisto, kar praznikom da tisti poseben čar. Takrat je pomembna dekoracija. Takrat je pomembno, da je posoda posebna. Takrat je pomembno, da smo vsi zbrani za mizo. 

Letos sva z mamo Milko pekli potico za "tamalo veliko noč". To je bilo sploh prvič, da sva jo pekli skupaj. Do zdaj jo je vedno spekla mama, nikoli mami in nikoli je nismo kupili. Le enkrat do zdaj sva potico pekla midva z Bojanom in za prvič je bila kar obetavna. Tokrat pa sem se želela naučiti peči potico, tako "kot se zagre".

Emo sem dala v varstvo k mami Janiki, ki se odpoveduje vsem brezplačnim in neprecenljivim lekcijam o šivanju in peki, midve z mamo pa sva 4 ure preživeli v mamini kuhinji, mesili, mleti, zavijali in pekli. In na koncu je nastala odlična orehova potica, ki smo jo načeli naslednji dan pri velikonočnem zajtrku.








 

Ker sva se z mamo Milko imeli prav fajn, ko sva delali potico, ni bilo drge možnosti, kot da nastane res okusen izdelek. 

Takole pa je izgledal naš zajtrk za tamalo veliko noč. Pirhe smo skuhali, krasili jih bomo spet naslednje leto. Opazite dve majhni gnezdi z belimi in barvnimi jajčki? To so jajčka, ki jih je izvalila naša skobčevka Tomi, za katero smo mislili, da je samček. :) Shranjena imamo že vsaj 5 let, verjetno pa so stara še kakšno leto več.




 



1 komentar:

Ti je všeč moj blog ali imaš kakšen predlog? Prosim, piši mi ;)
Do you like my posts or you have a suggestion? Please, write to me ;)