petek, 17. april 2015

Jagodni ombre

Za mojo Emico sem ustvarila kozarček sladkih rdečih odtenkov.



S paličnim mešalnikom sem zmešala narezano banano, hruško in kislo smetano. Jagode sem oprala, narezala na koščke in dala v kozico. Dodala sem malo vode in jih na hitro pokuhala, nato pa tudi njih zmešala s paličnim mešalnikom.
Na dno kozarca sem dala zmešano banano in hruško. V drugem kozarcu sem zmešala malo banane in hruške z žlico jagodne mase ter novo kremo nadevala na prvi sloj. Za tretji sloj sem ponovila drugi korak, le da sem dodala več jagod. Zadnjo plast sestavljajo le jagode. Nastala je rdeča barvna paleta v kozarčku - jagodni ombre.

1 komentar:

  1. Uau! fantatično izgleda in sem prepričana, da je okus prav tak. :))

    OdgovoriIzbriši

Ti je všeč moj blog ali imaš kakšen predlog? Prosim, piši mi ;)
Do you like my posts or you have a suggestion? Please, write to me ;)