sobota, 4. april 2015

Pirhi z narisano čipko

Letos sem se odločila, da bom pirhe še okrasila, kakor je všeč meni, saj Ema še ni tako velika, da bi lahko sodelovala. Do drugega leta se bo to že spremenilo in takrat bova ustvarjali skupaj.

Odločila sem se, da jih bom pobarvala v čebuli, kar ponavadi počne mama, jaz pa ustvarim bolj pisane. Vseeno nisem želela uporabiti klasične tehnike z nogavico in rastlinami, ampak sem se odločila, da jih bom porisala s flomastrom, belim in zlatim. Kot predlani sem tudi letošnje okrasila z linijami, ki skupaj spominjajo na rozeto iz čipke. Ko so bili končani, sem se spomnila, da sem eno leto pirhe že krasila na zelo podoben način, le da sem okoli jajc zavezala prave čipkaste trakove.

Vesele velikonočne praznike!







2 komentarja:

Ti je všeč moj blog ali imaš kakšen predlog? Prosim, piši mi ;)
Do you like my posts or you have a suggestion? Please, write to me ;)