četrtek, 9. april 2015

Maslena buča in koromač

Zelo okusna in hitro pripravljena glavna jed za malčke ali priloga za nas. Odlično se poda k mesu ali pečenemu krompirju.



V kozici sem stopila košček kokosove masti, dodala sesekljano čebulo in pokrila s pokrovko. Lotila sem se čiščenja, lupljenja in rezanja zelenjave in jo dodala v posodo. Dušila sem jo približno 25 minut, da je postala mehka, na posameznih koncih pa se je skorajda že začela prijemati na dno posode, zaradi česar je tam postala hrustljava. Kombinacija koromača in maslene buče s sladkastim priokusom čebule je bila tako polna, da pomoči v obliki začimb kosilo sploh ni potrebovalo.

Ni komentarjev:

Objavite komentar

Ti je všeč moj blog ali imaš kakšen predlog? Prosim, piši mi ;)
Do you like my posts or you have a suggestion? Please, write to me ;)