ponedeljek, 2. marec 2015

Brstični ohrovt s krompirjevimi polpetki

Zadnje čase Ema noče prav veliko pojesti, zato ji skušam ponuditi bolj kalorično hrano. Danes sem ji pripravila krompirjeve polpetke in brstični ohrovt.

Za polpetke sem olupila in narezala krompir in sladek krompir in ju dala kuhat v vrelo vodo. Dodala sem tudi narezano cvetačo, ki sem jo morala porabiti. 
Ko je bila zelenjava kuhana, sem jo odcedila, pretlačila, dodala muškatni orešček in parmezan, ki je vse sestavine povezal. Vmešala bi tudi rumenjak, a ga je jedla ravno včeraj.
V ponev sem dala kokosovo mast in na njej popekla polpetke. Bili so krhki, zato sem morala pri obračanju zelo paziti. Pečene sem zložila na papirnato krpo, da je vpila odvečno maščobo.

Medtem sem skuhala tudi brstični ohrovt in ga na hitro vrgla še na košček stopljenega masla. Nekaj koščkov ohrovta sem ji ponudila kar na mizico, da jih je sama nosila v usta, ostale sem pretlačila z vilico. Polpetki so bili mehki, zato jih je z lahkoto zmlela s svojimi majhnimi zobki. Proti koncu obroka ni več pridno odpirala ust, ampak je polpet hotela sama držati v rokah in ga gristi. Na koncu se je izkazalo, da niti ni pojedla tako malo (za njene razmere zadnje čase).

2 komentarja:

  1. Super! Teli polpetki so prava ideja za malčke, ki radi hrano držijo v rokah med tem ko jejo. Naša mala je že tak primer :)

    OdgovoriIzbriši
  2. Ja, naša tudi mora ponavadi imeti kruh v rokah. No pa da ne bo vedno kruh, naj bodo enkrat polpetki. :)

    OdgovoriIzbriši

Ti je všeč moj blog ali imaš kakšen predlog? Prosim, piši mi ;)
Do you like my posts or you have a suggestion? Please, write to me ;)