ponedeljek, 23. marec 2015

Rižota z rdečo peso

Za tole rižotko, ki je imela na začetku prav lepo rdečkasto barvo, sem navdih dobivala sproti, ko sem brskala po hladilniku in ugotavljala, kaj moram čimprej porabiti.



Na kokosovi masti sem prepražila oz. podušila čebulo in dodala koščke piščančjih prsi. Medtem sem pripravila zelenjavo: koromač sem očistila in narezala na tanke rezine, jajčevec sem olupila in narezala na koščke, rdečo peso pa sem olupila in na drobno naribala. Vse sem dodala k čebuli in mesu, začinila in dodala še riž. Počakala sem, da je posteklenel in dolila vodo. Čez pol ure je bila rižota pripravljena za pot do želodčka.

Ni komentarjev:

Objavite komentar

Ti je všeč moj blog ali imaš kakšen predlog? Prosim, piši mi ;)
Do you like my posts or you have a suggestion? Please, write to me ;)