nedelja, 22. marec 2015

Kaj povzroča zvok?

Emi smo kupili ali pa je dobila za darilo kar nekaj igrač, ki oddajajo zvok - ropotuljice. Čeprav jih že pozna, se še vedno smeji, ko z njimi maha po zraku in povzroča, da igrača zaropota.


Ponudila sem ji marsikateri predmet, ki v osnovi ni igrača, a lahko to postane. Pri igri jo poskušam voditi in usmerjati, a ne preveč omejevati, saj želim, da čimveč odkrije sama, na svoj način, s svojim tempom.


 Bila sem vesela, ko je sedela na kahlici in se igrala s prazno plastenko. Slučajno se je z njo dotaknila radiatorja in trk je bilo seveda slišati. To je ugotovila tudi sama, zato je namenoma začela tolči po radiatorju in bila vidno navdušena nad učinkom.


Že nekaj časa ugotavljamo, da bo naša pikica verjetno bobnarka. :)



Ema že nekaj časa ve, da trk dveh predmetov povzroči zvok. Med igranjem rada drži v vsaki roki en predmet in ju udarja skupaj. Ko to počne, rečem "tok, tok". Deluje tudi obratno: rečem ji "tok, tok" in ona z veseljem udari s predmetoma.

Pred nekaj dnevi je moja miška ugotovila, da še ena stvar proizvaja zvok - piščalka. :)

Ni komentarjev:

Objavite komentar

Ti je všeč moj blog ali imaš kakšen predlog? Prosim, piši mi ;)
Do you like my posts or you have a suggestion? Please, write to me ;)