četrtek, 5. marec 2015

Špageti s paradižnikom in papriko





Enkrat sem videla, kako Jamie Oliver zdrobi špagete: šop špagetov je zavil v kuhinjsko krpo, trdno prijel na obeh koncih in jo povlekel po robu pulta, da so se špageti nalomili na majhne končke. Tako sem jih pripravila tudi jaz, nato pa vrgla v vrelo vodo.

V ponev sem dala malo olivnega olja in sesekljano čebulo ter jo pokrila, da se je čebula bolj dušila kot pražila. Čez čas sem dodala narezan paradižnik (tokrat sem uporabila česšnjevca) in obe papriki. Ko je bila zelenjava mehka in je nastala grudasta omaka, sem jo začinila s ščepcem suhega origana. Primešala sem kuhane testenine.


Sproti sem hrano tlačila z vilicami, kakšen košček pa je Ema prijela v roke in ga sama nesla v usta.

Ni komentarjev:

Objavite komentar

Ti je všeč moj blog ali imaš kakšen predlog? Prosim, piši mi ;)
Do you like my posts or you have a suggestion? Please, write to me ;)