petek, 27. marec 2015

Ponarejene pečene banane

 Ko sem pripravljala tale zajtrk, nisem vedela, da bo tako dobrega okusa, kot se je izkazalo kasneje. Okus me je spominjal na popečene banane, čeprav banan nisem popekla. Njami! Sliv se pa sploh ni okusilo. Super, saj mi njihov okus ni všeč. No, najpomembneje je, kaj o okusu misli Ema.




Suhe slive sem narezala in dala v nekaj vode. Približno 5 minut sem jih kuhala, medtem olupila in narezala jabolko in ga dodala k slivam. Potem sem olupila in pretlačila banano. Tačas so bila pokuhana tudi jabolka. Zmešala sem jih s paličnim mešalnikom in vmešala banano. Del sadne kaše sem zmešala z malo mascarpona.

Ni komentarjev:

Objavite komentar

Ti je všeč moj blog ali imaš kakšen predlog? Prosim, piši mi ;)
Do you like my posts or you have a suggestion? Please, write to me ;)