nedelja, 16. avgust 2015

Poročna podvezica Mateja

Pred več kot letom dni sem dobila naročilo za izdelavo unikatne poročne dekoracije. Ta poroka se nezadržno bliža! Že vabila so nakazala, da bo poroka obarvana rumeno in vijolično. 
Zanimivo je, da sem pred kratkim dobila še eno naročilo za izdelavo poročnega dodatka in to v popolnoma enaki barvni kombinaciji. 
Zahvaljujem se nevesti Mateji za zaupanje in izziv - želela je podvezico z dvema rožicama iz blaga in trakcema, na katerih bi bili zabeleženi njuni imeni in datum velikega dogodka. Časa za izdelavo in razmislek ni bilo zelo veliko, sem pa vseeno uspela najti rešitev, s katero je bila nevesta zadovoljna. Bila sem res vesela njenega sporočila, ko je prejela podvezico, iz katerega je bilo moč zaznati iskreno navdušenje, prav tako pa bi si želela še več takih sporočil, v katerih mi stranka točno pove, česa si želi in tudi česa ne. 

 
Mateja, hvala in naj bo 29. avgust najlepši dan v vašem življenju!

1 komentar:

  1. Pozdravljeni. Med brskanjem za podvezico za našo nevesto, ki ima rumeno poroko, sem naletela na tole vašo mojstrovino, ki mi je zelo všeč! Zanima me, če jih še izdelujete, v kolikšnem času in kakšna je cena. Moj kontakt je ana.horzelenberg@gmail.com

    Že v naprej najlepša hvala za odgovor. Lp, Ana

    OdgovoriIzbriši

Ti je všeč moj blog ali imaš kakšen predlog? Prosim, piši mi ;)
Do you like my posts or you have a suggestion? Please, write to me ;)